Ke každé objednávce obdržíte malý dárek.

Proč nakupovat právě u nás

1. VŠE SKLADEM 

Napadne Vás při prohlížení našich produktů, že byste je chtěli mít doma nejlépe hned? Tak úplně hned to ještě neumíme, ale děláme vše proto, aby to bylo skoro hned.... Co pro Vás "skoro hned" znamená?

- všechny produkty, u kterých je poznámka skladem, jsou opravdu fyzicky skladem

- Vy objednáváte a my ještě týž den Vaši zásilku připravíme k odeslání

- pokud je zboží vyprodané, dozvíte se to hned z detailu produktu. Abychom Vám maximálně vyhověli, vyprodané položky, ihned objednáváme u dodavatele 

2. RYCHLÉ DODÁNÍ

Aby k Vám všechny objednávky dorazily co nejdříve, zajišťujeme přepravní servis ověřených dopravců (Česká pošta, GLS, DPD a Zásilkovna), kteří Vám zásilku doručí na adresu v ČR do 24-48 hodin od podání. Nemusíte mít obavy o bezpečné doručení balíčku. Každá zásilka je pojištěná. O odeslání balíčku Vás informujeme e-mailem, ať Vám nic neuteče a můžete se těšit na svou objednávku. Dbáme na velkou pečlivost při balení zásilek.

Abychom Vám udělali radost, platíme u objednávek s hodnotou vyšší než 2.000,- Kč dopravu za Vás.

3. NOVINKY A TRENDY

Neustále pro Vás vybíráme a nakupujeme nové zboží, o kterém Vás informujeme v našich pravidelných newsletterech. Chcete o všech vědět a nechcete žádnou novinku zmeškat, nezapomeňte se k odběru našeho newsletteru přihlásit. 

4. 30 DNÍ NA ROZMYŠLENOU

Koupili jste si u nás hračku a nejste si jisti, zda jste udělali správně? Nezoufejte máte 30 dní na rozmyšlenou. Hračku můžete klidně ukázat Vašim blízkým a můžete se s nimi poradit.... Jen pozor, pokud se rozhodnete zboží vrátit, musí být nepoškozené a nesmí vykazovat známky používání.

5. ROZMAZLÍME SI VÁS

Záleží nám na dětech a u každé objednávky si představujeme, jakou radost Vašim dětem přinese. Proto si dáváme záležet na tom, aby byl každý balíček důkladně zabalený. Uvnitř navíc najdete nejen Vámi objednané produkty, ale vždy i nějaké to překvapení. Jestli vás zajímá, jaké čeká právě na vás, tak pojďte vybírat a objednávat. 

6. SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

Největší odměna je pro nás Vaše radost z doručených balíčků a celková spokojenost s naším e-shopem. Díky tomu získáváme pocit, že vše, co tvoříme, má smysl. Podělte se s námi o Vaše názory či připomínky, záleží nám na nich. Společně tak můžeme vylepšit kvalitu našich služeb k Vaší ještě větší spokojenosti.

7. ŔEŠENÍ PŘÍPADNÝCH REKLAMACÍ

Vzhledem k tomu, že jsme lidí a jak známo, ti občas chybují, tak i nám se může stát, že se vloudí chybka při odesílání zboží nebo při jeho výrobě. U nás ale máte jistotu, že nemusíte čekat 30 dní na vyřízení reklamace. Pokud máme špatně dodanou hračku nebo díl skladem, ihned Vám posíláme novou hračku a zároveň zařídíme, aby dopravce vyzvedl hračku chybně dodanou. Vy jako náš zákazník nemusíte řešit vůbec nic, vše vyřešíme za Vás a Vy jen počkáte, až Vás bude kontaktovat dopravce ohledně dodání nové hračky a vyzvednutí chybně dodané.