Vilac Dřevěné cestovní piškvorky
Kód: V7608
Dobrý den!
Jmenuji se Jana a doufám, že se Vám zde líbí :) Jsem máma dvou dětí a vždy jsem se pro ně snažila vybírat kvalitní hračky, které by mé děti všestranně rozvíjely. A vlastně péče o mé děti mě dovedla až sem…. K myšlence založení e-shopu s kvalitními dřevěnými hračkami.
Hračky plní důležitou roli při vývoji dětí a pokud nechcete být doma hračkami zavaleni, je potřeba je velmi pečlivě vybírat. U hraček kladu důraz především na kvalitu, bezpečnost a funkčnost, zároveň mám ráda zajímavé designy, které děti upoutají a zabaví. Hračky každoročně vybírám z kolekcí ověřených značek, u kterých vím, že se za ně mohu 100% zaručit. Pokud si nejste jisti svým výběrem vhodné hračky, zavolejte mi na telefonní číslo uvedené v horní části stránky a já Vám ráda poradím.

MOTORIKA & KOORDINACE
Pohyb jako takový rozvíjí motoriku, tělesnou koordinaci a výdrž. Zároveň podporuje rozvoj sebevědomí a sebedůvěry a má pozitivní dopad na sociální kompetence jako je ohleduplnost a schopnost spolupráce. Děti se mohou v rámci pohybu dozvědět mnohé o svém těle, vyzkoušet si své tělesné hranice a pokoušet se je posouvat. Kromě hrubé motoriky je nutné procvičovat s dětmi i jemnou motoriku, která má důležitou roli v pozdějším věku při učení.

KREATIVITA
Děti jsou samy o sobě od přírody velmi kreativní a milují kreslení, tvoření, výtvarné a hudební činnosti. Pokud chcete, aby Vaše dítko rozvíjelo své sociální, kognitivní a emoční vnímání, nabízejte jim co nejvíce různých podnětů a stimulů, kdy mohou nechat volný průběh své kreativitě a zároveň mohou používat různé materiály ke tvorbě.

STEM
Pozorujte, žasněte a především vyzkoušejte….. hračky označené STEM obsahují vždy něco z matematiky, informatiky, přírodních věd a techniky. Tyto hračky naprosto dokonale zaujmou dětskou přirozenou zvědavost a zároveň nabízí dostatek prostoru na vlastní objevy a zkoumání. Naše hračky jsou zaměřeny především na matematické dovednosti, pozorování přírody a objevování. Jejich předností je rozvoj logického myšlení, seznámení se s prvními počty a orientace v prostoru.

VNÍMÁNÍ & KOGNITIVITA
Vnímání okolního světa všemi vjemy, je důležitý předpoklad pro proces učení se, myšlení a jednání všeobecně. Díky tomu, že děti mohou cítit, osahat, ochutnat, vidět a slyšet různé podněty, prozkoumávají své okolí a vstupují s ním aktivně do kontaktu. Děti díky tomuto procesu získávají velké množství informací, které musí zpracovat, což stimuluje jejich kognitivní rozvoj, podporuje abstraktní myšlení a četné procesy učení. To vede děti k tomu, aby přemýšlely, kladly otázky a hledaly na ně odpověď. Pozorujte své děti, jak objevují svět a buďte jim jejich průvodcem.

EMOCE & SOCIÁLNÍ CHOVÁNÍ
Schopnost vypořádat se s vlastními pocity a pocity ostatních, mít pro druhé pochopení, umět nabídnout pomoc nebo útěchu … to jsou důležité milníky dětského vývoje. Pozitivní rané zkušenosti, které dítě získá na základě vzorů, které mu v každodenním životě nejen při hře ukazujeme, jsou důležitým předpokladem pro to, aby z dítěte vyrostla sociálně i emočně zdravá a silná osobnost.

KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
Jazyk a komunikace jsou základem lidské interakce a všech myšlenkových procesů. Děti se učí jazyk, aby porozuměly samy sobě a dokázaly sdílet své potřeby a pocity. Pomocí komunikace si děti vyměňují své zkušenosti, zpracovávají zážitky a učí se nové věci. K rozvoji komunikačních dovedností velmi napomáhají školky a předškolní vzdělávací instituce, ale ze všech nejvíc můžeme rozvíjet komunikační dovednosti našich dětí především MY … RODIČE.
Detailní popis produktu
Dřevěné piškvorky s červenými a zelenými jablíčky. Můžete je hrát doma nebo na cestách. Dokážete vyhrát? Stačí vytvořit po sobě jdoucí řadu 4 jablek stejné barvy v řadě. Vhodné od 5 let. Hlavní vlastnosti: praktické na cestydesign Ingela P. Arrheniuspro dva hráče Zkrácený návod hry:Cílem hry je vytvořit po sobě jdoucí řadu (horizontální, vertikální nebo diagonální) nejméně 4 kamenů v hráčově barvě. Hráči se na tahu střídají, vhazují herní kameny do sloupce dle jejich výběru. Pokud je sloupec prázdný, spadne kámen úplně dolů. Pokud už ve sloupci nějaký kámen je, nově vhozený spadne na něj. Pokud je sloupec plný, není již možné vhodit další kameny. Jakmile vhodíte kámen do sloupce, má se tento za zahraný – již jej nemůžete ze sloupce odebrat. Vítězí hráč, který jako první vytvoří řadu 4 kamenů ve své barvě. Švédská umělkyně Ingela Peterson Arrhenius se narodila v roce 1967. Umění a design měly vždy místo v jejím životě a než začala její kariéra ilustrátorky, Ingela pracovala jako umělecká vedoucí ve Stockholmu. Poté studovala reklamní a grafický design na umělecké škole také ve Stockholmu. V roce 1992 začala podnikat jako ilustrátorka na volné noze a pracovala mezinárodně napříč reklamou, designem, nakladatelstvím… V minulosti vytvářela tiskové vzory pro tkaniny, tapety, papírnictví, také pracovala na obalech, produktovém designu, bytových doplňcích a hračkách. Její plakáty a designové hračky najdete po celém světě. Má vášeň pro retro styl, což je jasně vidět na jejich dílech a také v jejím nadšení pro typografii a barvy. Nyní žije ve Stockholmu s manželem a 2 syny.Doplňkové parametry
Kategorie: | Hry a hlavolamy | Cestovní hry |
---|---|
EAN: | 3048700076083 |
Materiál: | dřevo |
Věk: | 5+ |
Pohlaví: | univerzální |
Barva: | přírodní dřevo |
Počet v kartonu: | 8 |
Design: | Ingela P. Arrhenius |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.