Ke každé objednávce obdržíte malý dárek.

Vilac Moje první šachy

Kód: V7721
899 Kč
Dodání do 1 týdne
Můžeme doručit do:
23.10.2025
Možnosti doručení
Rozměr balení: 32x32x4 cm Rozměr šachovnice: 30x30 cm Věk: 6+ Materiál: dřevo Design Ingela P. Arrhenius

Detailní informace

Jmenuji se Jana

Dobrý den!

Jmenuji se Jana a doufám, že se Vám zde líbí :) Jsem máma dvou dětí a vždy jsem se pro ně snažila vybírat kvalitní hračky, které by mé děti všestranně rozvíjely. A vlastně péče o mé děti mě dovedla až sem…. K myšlence založení e-shopu s kvalitními dřevěnými hračkami.

Hračky plní důležitou roli při vývoji dětí a pokud nechcete být doma hračkami zavaleni, je potřeba je velmi pečlivě vybírat. U hraček kladu důraz především na kvalitu, bezpečnost a funkčnost, zároveň mám ráda zajímavé designy, které děti upoutají a zabaví. Hračky každoročně vybírám z kolekcí ověřených značek, u kterých vím, že se za ně mohu 100% zaručit. Pokud si nejste jisti svým výběrem vhodné hračky, zavolejte mi na telefonní číslo uvedené v horní části stránky a já Vám ráda poradím.

ROZVOJ

První roky života jsou ty nejdůležitější pro správný rozvoj. Proto nabízíme hračky podporující mentální i fyzický rozvoj dítěte.

ZDRAVÍ

Velmi důležitá je také bezpečnost. Naše hračky jsou bezpečné a vyráběné z přírodních materiálů.

KVALITA

Spolupracujeme s nejlepšími světovými značkami. Proto si můžeme dovolit 100% záruku spokojenosti.

MOTORIKA & KOORDINACE

Pohyb jako takový rozvíjí motoriku, tělesnou koordinaci a výdrž. Zároveň podporuje rozvoj sebevědomí a sebedůvěry a má pozitivní dopad na sociální kompetence jako je ohleduplnost a schopnost spolupráce. Děti se mohou v rámci pohybu dozvědět mnohé o svém těle, vyzkoušet si své tělesné hranice a pokoušet se je posouvat. Kromě hrubé motoriky je nutné procvičovat s dětmi i jemnou motoriku, která má důležitou roli v pozdějším věku při učení.

KREATIVITA

Děti jsou samy o sobě od přírody velmi kreativní a milují kreslení, tvoření, výtvarné a hudební činnosti. Pokud chcete, aby Vaše dítko rozvíjelo své sociální, kognitivní a emoční vnímání, nabízejte jim co nejvíce různých podnětů a stimulů, kdy mohou nechat volný průběh své kreativitě a zároveň mohou používat různé materiály ke tvorbě.

STEM

Pozorujte, žasněte a především vyzkoušejte….. hračky označené STEM obsahují vždy něco z matematiky, informatiky, přírodních věd a techniky. Tyto hračky naprosto dokonale zaujmou dětskou přirozenou zvědavost a zároveň nabízí dostatek prostoru na vlastní objevy a zkoumání. Naše hračky jsou zaměřeny především na matematické dovednosti, pozorování přírody a objevování. Jejich předností je rozvoj logického myšlení, seznámení se s prvními počty a orientace v prostoru.

VNÍMÁNÍ & KOGNITIVITA

Vnímání okolního světa všemi vjemy, je důležitý předpoklad pro proces učení se, myšlení a jednání všeobecně. Díky tomu, že děti mohou cítit, osahat, ochutnat, vidět a slyšet různé podněty, prozkoumávají své okolí a vstupují s ním aktivně do kontaktu. Děti díky tomuto procesu získávají velké množství informací, které musí zpracovat, což stimuluje jejich kognitivní rozvoj, podporuje abstraktní myšlení a četné procesy učení. To vede děti k tomu, aby přemýšlely, kladly otázky a hledaly na ně odpověď. Pozorujte své děti, jak objevují svět a buďte jim jejich průvodcem.

EMOCE & SOCIÁLNÍ CHOVÁNÍ

Schopnost vypořádat se s vlastními pocity a pocity ostatních, mít pro druhé pochopení, umět nabídnout pomoc nebo útěchu … to jsou důležité milníky dětského vývoje. Pozitivní rané zkušenosti, které dítě získá na základě vzorů, které mu v každodenním životě nejen při hře ukazujeme, jsou důležitým předpokladem pro to, aby z dítěte vyrostla sociálně i emočně zdravá a silná osobnost.

KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

Jazyk a komunikace jsou základem lidské interakce a všech myšlenkových procesů. Děti se učí jazyk, aby porozuměly samy sobě a dokázaly sdílet své potřeby a pocity. Pomocí komunikace si děti vyměňují své zkušenosti, zpracovávají zážitky a učí se nové věci. K rozvoji komunikačních dovedností velmi napomáhají školky a předškolní vzdělávací instituce, ale ze všech nejvíc můžeme rozvíjet komunikační dovednosti našich dětí především MY … RODIČE.

Detailní popis produktu

Barevné šachy pro nejmenší s dřevěnými figurkami zvířat. Lehce upoutají pozornost dětí a ty si tak snadněji osvojí princip hry. Figurky jsou uloženy v látkovém pytlíku. Balení obsahuje 32 dílků. Ilustrováno Ingelou P. Arrhenius.  Hlavní vlastnosti: dřevěná herní deska i figurkybarevná hra stimuluje smysly dětídesign Ingelou P. Arrhenius  Návod hryObsah hry: herní plán16 černých a 16 bílých šachových figurekbavlněný pytlík  Dva hráči, "černý" a "bílý" mají vedle svého krále 15 dalších figurek: dámu, 2 střelce, 2 jezdce, 2 věže a 8 pěšců. Startovní pozice:Na začátku hry se dílky rozestaví jako na obrázku č. 1, který naleznete v originálním návodu v balení.Král vždy stojí na poli E, královna na poli D. Začíná bílý hráč, poté se hráči na tahu střídají po jednom tahu. Hráč se nikdy nemůže svého tahu vzdát. Žádným tahem se figurka nesmí přesunout na políčko, na kterém již stojí jiná figurka stejné barvy. Figurky se pohybují vždy na prázdná místa, výjimkou je jen braní soupeřovy figurky. V tomto případě hráč postaví svou figurku na místo vzaté figurky soupeře. Jezdec je jediná figurka, která může přeskakovat ostatní figurky.Braní soupeřovy figurky spočívá v tom, že se tato figurka odstraní políčka a na stejné políčko se postaví figurka, která ji vzala.Cílem hry je dát šach-mat králi oponenta.Šach nastává, když nějakým tahem napadnete soupeřova krále, tzn. přesunete figurku tak, že by potenciálně příštím tahem mohla krále brát, tomuto se říká šach. Pokud taková situace nastane, je soupeř povinen hrát tak, aby tuto hrozbu odvrátil. Např. táhnout králem na políčko, které není napadeno nebo před krále postavit jinou figurku a tím odvrátit útok nebo napadající kámen sebrat.Pokud neexistuje žádný tah, který by vyhovoval pravidlům, znamená to mat neboli šach-mat, tzn. konec hry a vítězství hráče, který dal mat. Podle pravidel se figurka krále nedá vzít, při šach-matu se proto pokládá ležmo na hrací desku. Jak se pohybují jednotlivé dílky:Hra je zajímavá tím, že se každá figurka pohybuje jinak. KrálMůže se pohybovat o jedno políčko do všech směrů, samozřejmě ne na políčka, která jsou ohrožována figurkami spoluhráče. Dva králové nikdy nemohou být na sousedních polích. Cílem hry je dát šach králi protihráče. Král nemůže být nikdy vzatý. Pokud některý hráč napadá oponentova krále, musí ho upozornit vyřknutím slova “šach”. DámaJe nejsilnější figurkou, protože se může pohybovat do všech stran, o libovolný počet polí. Nesmí při tom ale přeskočit jinou figurku. JezdecJezdec se nepohybuje v přímce, jako ostatní figurky, ale z jednoho políčka na druhé, ve tvaru písmena L. Může přeskakovat vlastní i oponentovy figurky. Při pohybu se nejprve posune o dvě políčka dopředu, dozadu, doleva nebo doprava a poté o jedno políčko doleva, doprava, nahoru nebo dolů, aby tak okopíroval svým pohybem písmeno L. Nikdy však diagonálně. Viz obrázek v návodu. StřelecPohybuje se a bere figurky v diagonálách. Může se pohybovat o kolik polí chce, ale při každém tahu jen v jednom směru. Nesmí přeskakovat figurky. Z pohybu po diagonálách vyplývá, že žádným tahem nelze změnit barvu políčka, na kterém střelec stojí. VěžPohybuje se horizontálně a vertikálně v jakékoliv vzdálenosti. Ze svého políčka se může přesunout na takové, které je buď ve stejné řadě nebo stejném sloupci. Nesmí však přeskočit žádnou figurku, která by stála v cestě. PěšecPohybuje se o jedno políčko vpřed, kromě prvního tahu, kdy se může, pokud chce, posunout o dvě políčka vpřed. Pěšec se pohybuje pouze vertikálně, výjimkou je braní soupeřových figurek, tehdy se pohybuje diagonálně, jako střelec. Vždy však o jedno políčko. Jakmile se pěšec dostane na 8. políčko – soupeřovu základnu, musí se "proměnit" v jinou figurku, dle rozhodnutí hráče, a to v takovou figurku, která byla vzata soupeřem. Královna je nejlepší volbou, pokud již byla vzata.  Švédská umělkyně Ingela Peterson Arrhenius se narodila v roce 1967. Umění a design měly vždy místo v jejím životě a než začala její kariéra ilustrátorky, Ingela pracovala jako umělecká vedoucí ve Stockholmu. Poté studovala reklamní a grafický design na umělecké škole také ve Stockholmu. V roce 1992 začala podnikat jako ilustrátorka na volné noze a pracovala mezinárodně napříč reklamou, designem, nakladatelstvím… V minulosti vytvářela tiskové vzory pro tkaniny, tapety, papírnictví, také pracovala na obalech, produktovém designu, bytových doplňcích a hračkách. Její plakáty a designové hračky najdete po celém světě. Má vášeň pro retro styl, což je jasně vidět na jejich dílech a také v jejím nadšení pro typografii a barvy. Nyní žije ve Stockholmu s manželem a 2 syny.

Doplňkové parametry

Kategorie: Hry a hlavolamy | Dřevěné společenské hry
EAN: 3048700077219
Materiál: dřevo
Věk: 6+
Pohlaví: univerzální
Barva: mix barev
Počet v kartonu: 4
Design: Ingela P. Arrhenius

Diskuze

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Povinná pole

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola