Vilac Černý Petr se zvířátky Mistrigri
Kód: V7615
Dobrý den!
Jmenuji se Jana a doufám, že se Vám zde líbí :) Jsem máma dvou dětí a vždy jsem se pro ně snažila vybírat kvalitní hračky, které by mé děti všestranně rozvíjely. A vlastně péče o mé děti mě dovedla až sem…. K myšlence založení e-shopu s kvalitními dřevěnými hračkami.
Hračky plní důležitou roli při vývoji dětí a pokud nechcete být doma hračkami zavaleni, je potřeba je velmi pečlivě vybírat. U hraček kladu důraz především na kvalitu, bezpečnost a funkčnost, zároveň mám ráda zajímavé designy, které děti upoutají a zabaví. Hračky každoročně vybírám z kolekcí ověřených značek, u kterých vím, že se za ně mohu 100% zaručit. Pokud si nejste jisti svým výběrem vhodné hračky, zavolejte mi na telefonní číslo uvedené v horní části stránky a já Vám ráda poradím.

MOTORIKA & KOORDINACE
Pohyb jako takový rozvíjí motoriku, tělesnou koordinaci a výdrž. Zároveň podporuje rozvoj sebevědomí a sebedůvěry a má pozitivní dopad na sociální kompetence jako je ohleduplnost a schopnost spolupráce. Děti se mohou v rámci pohybu dozvědět mnohé o svém těle, vyzkoušet si své tělesné hranice a pokoušet se je posouvat. Kromě hrubé motoriky je nutné procvičovat s dětmi i jemnou motoriku, která má důležitou roli v pozdějším věku při učení.

KREATIVITA
Děti jsou samy o sobě od přírody velmi kreativní a milují kreslení, tvoření, výtvarné a hudební činnosti. Pokud chcete, aby Vaše dítko rozvíjelo své sociální, kognitivní a emoční vnímání, nabízejte jim co nejvíce různých podnětů a stimulů, kdy mohou nechat volný průběh své kreativitě a zároveň mohou používat různé materiály ke tvorbě.

STEM
Pozorujte, žasněte a především vyzkoušejte….. hračky označené STEM obsahují vždy něco z matematiky, informatiky, přírodních věd a techniky. Tyto hračky naprosto dokonale zaujmou dětskou přirozenou zvědavost a zároveň nabízí dostatek prostoru na vlastní objevy a zkoumání. Naše hračky jsou zaměřeny především na matematické dovednosti, pozorování přírody a objevování. Jejich předností je rozvoj logického myšlení, seznámení se s prvními počty a orientace v prostoru.

VNÍMÁNÍ & KOGNITIVITA
Vnímání okolního světa všemi vjemy, je důležitý předpoklad pro proces učení se, myšlení a jednání všeobecně. Díky tomu, že děti mohou cítit, osahat, ochutnat, vidět a slyšet různé podněty, prozkoumávají své okolí a vstupují s ním aktivně do kontaktu. Děti díky tomuto procesu získávají velké množství informací, které musí zpracovat, což stimuluje jejich kognitivní rozvoj, podporuje abstraktní myšlení a četné procesy učení. To vede děti k tomu, aby přemýšlely, kladly otázky a hledaly na ně odpověď. Pozorujte své děti, jak objevují svět a buďte jim jejich průvodcem.

EMOCE & SOCIÁLNÍ CHOVÁNÍ
Schopnost vypořádat se s vlastními pocity a pocity ostatních, mít pro druhé pochopení, umět nabídnout pomoc nebo útěchu … to jsou důležité milníky dětského vývoje. Pozitivní rané zkušenosti, které dítě získá na základě vzorů, které mu v každodenním životě nejen při hře ukazujeme, jsou důležitým předpokladem pro to, aby z dítěte vyrostla sociálně i emočně zdravá a silná osobnost.

KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
Jazyk a komunikace jsou základem lidské interakce a všech myšlenkových procesů. Děti se učí jazyk, aby porozuměly samy sobě a dokázaly sdílet své potřeby a pocity. Pomocí komunikace si děti vyměňují své zkušenosti, zpracovávají zážitky a učí se nové věci. K rozvoji komunikačních dovedností velmi napomáhají školky a předškolní vzdělávací instituce, ale ze všech nejvíc můžeme rozvíjet komunikační dovednosti našich dětí především MY … RODIČE.
Detailní popis produktu
Klasická karetní hra v jedinečném provedení s ilustracemi výtvarnice Ingely P. Arrhenius Vás provede fantastickým světem zvířat v lidských rolích. Díky jednoduchým pravidlům a nezaměnitelnému zpracování ji děti budou chtít hrát stále znovu a prohlížet si přitom krokodýlí zahradníky, liščí hudebnice, opičího krále a královnu, nebo koalího astronauta. Střídejte se v tazích, vytahujte protihráči listy z ruky a odkládejte k sobě padnoucí páry karet. Komu nakonec zůstane lichá karta s Mistrigrim, zlomyslným kočičím gentlemanem? Hlavní vlastnosti: 33 karet s různými obrázkypro 2–4 hráčedesign Ingela P. Arrhenius Zkrácený návod hry:Začíná hráč, který rozdal karty. Nabídne své karty na ruce hráči po jeho pravici (protihráč nesmí vidět hodnotu karet). Sousedící hráč si vybere jednu kartu a přidá ji ke svým kartám na ruce. Pokud s novou kartou může vytvořit pár, vyloží tyto dvě karty před sebe. Poté nabídne své karty hráči po jeho pravici, který si opět vybere kartu, a takto stále dokola. Pozor, ať si nevyberete Mistrigri! Je to jedinečná karta, s kterou nelze vytvořit pár. Švédská umělkyně Ingela Peterson Arrhenius se narodila v roce 1967. Umění a design měly vždy místo v jejím životě a než začala její kariéra ilustrátorky, Ingela pracovala jako umělecká vedoucí ve Stockholmu. Poté studovala reklamní a grafický design na umělecké škole také ve Stockholmu. V roce 1992 začala podnikat jako ilustrátorka na volné noze a pracovala mezinárodně napříč reklamou, designem, nakladatelstvím… V minulosti vytvářela tiskové vzory pro tkaniny, tapety, papírnictví, také pracovala na obalech, produktovém designu, bytových doplňcích a hračkách. Její plakáty a designové hračky najdete po celém světě. Má vášeň pro retro styl, což je jasně vidět na jejich dílech a také v jejím nadšení pro typografii a barvy. Nyní žije ve Stockholmu s manželem a 2 syny.Doplňkové parametry
Kategorie: | Hry a hlavolamy | Karetní hry |
---|---|
EAN: | 3048700076151 |
Barva: | mix barev |
Počet v kartonu: | 6 |
Věk: | 4+ |
Pohlaví: | univerzální |
Materiál: | papír |
Design: | Ingela P. Arrhenius |
Zvířátka: | kočka, medvěd, zajíc |
Exotická zvířátka: | lev |
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.